..

som kanske ni vet fran facebook sa gick jag till forest lawn igar. det var sa konstigt dar, for jag trodde jag var dod och hade hamnat i himlen. jag kunde andas dar. (har haft sjukt svart o andas dessa dagar) jag har varit pa sa manga stallen, men detta var det vackraste stallet jag nagansin i hela mitt liv har varit. det var the most peaceful och the most beautiful stalle jag har varit. jag lamnade nagra brev till en kvinna som skulle ge sakerna till en vakt, sen gick jag till michael. ingen var dar. han var inlast i ett rum, och ingen var dar. bara jag, michael och en fagel som sjong. jag tog fram min mobil och borjade titta pa hans film, jag tittade pa man in the mirror, och nar jag sag honom dar, tittade jag pa glas dorren, och da fattade jag att han inte fanns langre. jag var tvungen att titta bort nagra ganger, allt var bara snurrigt. jag bara stog dar och tittade och grat. jag kunde kanna att han var med mig. jag har aldrig varit med om nagot liknande i mitt liv. aldrig. videon dar nere ar videon jag tittade pa igar. jag viskade i love you, sen gick jag ensam darifran.

Kommentarer
Postat av: Alicia

shit...

jag skulle dött av vätskebrist (tårar)

2010-01-08 @ 19:26:58
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0