-

hejhej! idag var skolan KASS. så jag gick hem sista lektionen eftersom att jag inte mådde så bra. asså kassaste kass kassen. jag kan inte lita på någon, jag har fett med haters & jag kan inte sjunga utan att någon ska kommentera mannen jag sjunger till. jag säger bara en sak, LEAVE ME ALONE. sen är det ju också såhär att om jag är sur eller ledsen en gång, ska hela världen flippa. i'm only human in case yall didn't know. jag har även samlat in 30 kr från två personer (av 28 skulle jag gissa på, i min klass) idag, som jag ska ge till HAITI. ingen tar ingenting seriöst, men jag vill hjälpa iallafall. ella, julia, tack för pengarna. God bless uuu. det enda som gjorde mig glad var pengarna som jag ska donera & parkers skratt. asså sjuk haha jag dog. asså när nadia parker är sjuk, eller förkyld, och hes & ska skratta, då svimmar jag. assååå nej det går inte o förklara. snart kommer mamma & då ska jag äta något. wohooo.

Kommentarer
Postat av: Blonda fanskapet

Äsch, skit i om folk tar dig oseriöst! Tycker att du gör ett bra jobb, fler borde tänka som dig och skänka pengar! Att folk skrattar eller ler beror på att de skäms över att inte stå för det du står för. Så keep your head up high and walk away!

2010-01-20 @ 22:31:20
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0