KISS.

okej, jag ska snacka lite om den här kissie. asså. eat my jag vet inte vad! HUR ÄCKLIG OCH DUM FÅR MAN VARA? nej jag ska verkligen inte döma någon jag inte har träffat eller som jag inte känner, men skojar du med mig? hon SKRYTER om sin blackberry och sin louis vuitton. asså visst jag har samma mobil men hur många gånger har ni sett mig gå runt och skryta om den? hon är helt i skallen. hon fattar väl inte att det är folk som tar åt sig, folk som inte har så mycket pengar som hon har? folk som blir ledsna? asså jag undrar hur länge hon kommer leva med all botox och all sprit i kroppen. snuskig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant :D

2010-02-05 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0