yesterday

ok. pappa och jag åkte till gränby igår för o fira georgios. det var inte så kul i början men sen var det bäst när jag och mina juhas gjorde saker som att titta på jannis mobil, fanns fina bilder på folk där asså..! sen så gjorde vi massor med saker. på kvällen, eller typ halv tolv gick jag, efi & vasso till mcdonalds, fuuullt asså! blev shockad hehe. vi hade pappas mastercard med oss, så efter ett litet tag (vi glömde koden) fick vi maten. dom lärde mig hur greker äter, och hur dom dricker te? hahahaha. vi gick tillbaka sen efter ett tag åkte jag och pappa hem med taxi, det var kul för taxi chauffören var iranie, och pappas kompisar var hans kompisar, och hans kompisar hade pratat om den här mannen så pappa sa hela tiden ahaaa är det duuuuu? hahaha. nu väntar jag på magda, sen får vi se vad vi ska hitta på. ingen bio, menmen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0