värsta sommarlovet?

hejhej. ursäkta för typ inga inlägg förutom detta idag. men jag har inte orkat med någonting! pga vädret. och det är sant. det har gått 2 dagar nu efter skolavslutningen och hittils har det varit det dåligaste sommarlovet ever. haha nej inget har hänt, men vädret förstör mitt humör. men, jag ska sluta säga så, det är 2,5 månader kvar så. aaaaj, blir det bättre eller?? en jäkla banan fluga flög in i min näsa. igår tittade jag iallafall på oceans 12, och idag efter jag hade vaknat var det tretton som gällde. sen nu har jag väl inget för mig, vill bara att klockan ska bli nio eller tio så jag kan sova. orkar inte sova klockan tolv eller ett idag, jag vill bara sova nuuuuuuuu! men nej jag kan inte, usch jag kommer döööööööööö..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha stackare

2009-06-15 @ 14:31:06
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0