svar på frågor - till julia

1. Vilken lärare i skolan gillar du mest? daniela tror jag nog det får bli, eller marie.
2. Hur snygg tycker du att jag är på en skala 1-10? 0,5. vad tror du!? du får en elva
3. Om du fick bara klä dig i en enda färg hela året, vilken färg skulle du välja då? vilken svår fråga.. herregud... blå?
4. Varför började du att blogga? tyckte det skulle bli kul. det var tråkigt ett tag då jag inte skrev så mycket, men nu är det jätte kul, på något sätt, eller ja, när man orkar & har något att skriva om.
5. Om du fick välja bara tre saker att ta med dig till en öde ö, vad skulle du tagit då? min familj (ha ha- haaa.. smart jag e) pengar & kläder.
6. Varför brukar du nypa mig? nu vet ni alla. jag nyper folk. mycket. jo julia, jag gillar o nypa dig för du är så dum ibland. och gullig!
7. Varför gillar du Bik Bok så mycket? jag har inte varit där på typ två månader :/ men dom har så snygga kläder!
8. Är den där bröderna grimm grejen din favoritfilm? haha nej, faktiskt inte.
9. Vill du äta upp min hund? n-e-j
10. Sommarplaner? hemligt. haha, inte kul när alla vet. men julia, du vet!
11. Vill du ha en magnet med delfiner på från Rhodos? spelar ingen roll ;)
12. Hur många husdjur har du haft? två chinchillas eller vad dom heter, men precis när jag kom hem när jag föddes så lämnade pappa tillbaka dom, för dom åt delar av våran TV & vägg..
13. Favoritbloggar? kenzas, jlundgren & flera.
14. Är min blogg bäst? eeeeeeeee...
15. Bästa fotbollsspelaren? det är mellan tre spelare. andrea pirlo, vincenzo iaquinta & daniele de rossi.
16. Bästa basketspelaren? svårt val. har ingen aning.. nu säger jag en tjej, seimone augustus.
17. Vilket är ditt favoritmönster på kläder? Rutigt, randigt, blommigt eller nått annat? inget! haha inga mönster. kanske e snyggt ibland på mig, men har ingen favorit.
18. Varför är din hund så gullig? TACK! TAACCKK, DU ERKÄNNDE! vet inte, hon e så söt den där tjejen.
19. Har ditt sommarlov varit bra? sämsta frågan. nej.
20. Är det här sista frågan? den suger.


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vet vad du ska göra i sommar.. <3

2009-06-20 @ 19:10:25
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0