sur!

här har ni lite info om mina lektioner.
sv: film, roligt :)
gympa: jobbade bra, var med, lämnade in simnings saken för att få g, skulle fått g, men fick inte?
språk: skolkade för jag var så sur, gick med viktor, anes och jannis till mcdonalds.
rast: skit tråkigt.
matte: jon e dum så jag pallade inte göra något
engelskan: skolkade för jag var så sur pga jon
NO, teknik: jag orkade inte med dagen så jag gick hem
HAAAAAAHA ASSÅ GRÄNBY SKOLAN ÄR SÄMST ALLA LURAR MIG FRICKING MIDGET HUVAR
chill out, andas ut & in.
okej, idag har jag bara haft en dålig dag för jag minsann glömde mitt lycko armband hemma, det med ormen, jag visste det. idag jag ba jag har inte på mig den ja kommer dö, men pallade inte ta på mig. så vad hände?
annie lurade mig, fick inte G, jag skolkade tre lektioner, jag fick damp på jon, så jag gick hem, eller nej vänta. på vägen hem så missade jag bussen så jag fick springa en station, från central till samariter hemmet för att hinna. bussen var bakom mig hela tiden men nej jag fick inte komma in så khalas lite äkta turk speed på vägen, jag hann.
svär på gud jag kommer slänga mig framför bussen nästa gång en lärare skojar med mig.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0