sönder

hej, vad är sönder? MIN MAGE. jag lovar jag har haft ont från dagen startade då jag inte ville till skolan för min mage, tills nu. eller nej nu åt jag så det blev bättre. åkte till fyrishov i onödan för jag skulle inte simma så jag skulle tillbaka till skolan, så jojje och hans fru fick skjutsa mig. så snälla asså. på so:n skulle jag gå in på datorn för o hitta en nyhets redovisning, jag hittade om den sista kvinnan som överlev/överlevde (dålig svenska) titanic. hon var den yngsta också. hon dog igår, blev 97 år. gulligt va att för två-fyra veckor sen hade hon dåligt med ekonomin så stjärnorna och bästa vännerna leonardo dicaprio och kate winslet kom och gav henne 30 000 dollar. aw.. :) gulligt. syslöjden var rolig, hahahaha markos ringde pappa och pappa sa: markos när jag ser dig kommer jag döda dig. sen sa han jag tycker synd om dig för du går på syslöjd, han tycker det e för tjejer hahahahahahahahaaaaaaaaa. sen vikde vi tyger, och spelade spel. efter det vare basket men jag skulle inte va med så jag åkte hem för min mage. åt mat o nuuuu sitter jag här!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0