sommarlov!

hej på dig! (bulent accent). nu är det äntligen sommarlov. känns inte som det. skolavslutningen var lite skum tyckte jag.
men ändå var den snabb. ska bli skönt att få vila i två och en halv månad nu, verkligen. sola & bada. idag fyller iallafall min bror år, så vi ska ha gäster sen och fira honom. 20 fyller han nu. big boi. nej, jag har inget att skriva om, det är tidigt nu och inget speciellt har hänt bara det med sommarlov. jag ska ta och käka något, sen ska jag supa mig med hallonsoda! gott folk, hallonsoda har ingen alkohol i sig! bara socker. BARA socker. så tro inget. haha. hoppas ni alla får en bra sommar, och hoppas alla har det kul!

dagens fråga; vem ska adda jon på msn?


Kommentarer
Postat av: hanna

fan vad vacker du är!

2009-06-12 @ 12:43:48
URL: http://hgustafssons.blogg.se/
Postat av: ellaa :D

KLART JAG SKA ADDA :D

2009-06-12 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0