skönt!

hejhej! skönt att vara ute nu efter 2 dagar hemma hela tiden. idag vaknade jag och vilade tills min bror vakna. sen åkte vi till mormor och morfar för lunch. kyckling & ris! när jag och mormor vilade efter lunch så pratade vi om $. cash. vad ska jag säga.. hon sa att om jag gick runt i huset och leta så skulle hon ta en penna och slå den mot ett bord om jag kom nära något jag skulle gilla. så ser jag två kuvert där det står till nadia & en till borna. jag flippade! när jag öppnar mitt - har jag där 100 dollar. alltså 800 kronor. jag blev så glad så jag sprang runt deras hus tills jag blev så andfådd att jag inte ens kunde andas! yaaa!! :) glad gübbe. nu är jag hemma iallafall. ni ska veta att jag blir så glad när jag får kommentarer av folk, speciellt dom jag inte känner, för det är extra kul o veta att andra också läser min blogg!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0