rubrik

igår var jag inte med magda, hon mådde inte bra. så hanna kom över, och efter typ en timmes slitande med att fixa cyklar, så körde vi iväg till ica. jag minsann hade inte cyklat över ett år. vi köpte snacks och mat o hyrde film, sen trampade vi tillbaka hem igen. mamma lagade maten, vi åt, sen var det movie time! vi tittade på världens bästa thriller/action film, taken. trailern finns på något inlägg innan den här veckan. idag tittade vi på twilight. nu är hanna borta, & jag mår inte bra för jag har ätit för mycket chips. ska nog lägga mig ner ett tag och vila. snart kommer bror hem och bor här i alla sina fina år. ingen helsingborg mer.
xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för dagen <3333

2009-06-07 @ 17:42:42
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0