rolling stones

hejhej, idag var det en rooolig dag asså. nej inte städa skåpet, men TEATERN! vi slutade ganska tidigt idag, typ klockan 20 över tio? så jag och julia gick till gränby centrum. hittade ett fint halsband, för tio kr! från h&m. det var rea. mötte upp borna på stan, vi tittade på kläder och jag hittade ett linne från rolling stones som jag vill ha på mig imorgon. nu är jag hemma, eller har varit det i två timmar. har inte ätit något, man hör verkligen min mage kurra! ensam hemma, borna stannade kvar på stan, så jag ska nog laga något åt mig själv, och titta på ocean's 12 sen kommer mamma och hämtar mig, vi ska shoppa, som vanligt!

clumsy cause im fallin inlove..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0