RIP

hejhej alla, jag har det jatte bra har. forst vill jag bara saga vila i frid, michael jackson. allt hande sa konstigt den dagen han dog. vi akte hem fran javea, en liten mysig stad, sen sa kom det massor med michael jackson latar som jag tyckte var bra, och ni vet att jag kan tanka pa saker ofta, som sen hander. sen sa jag till mig sjalv, jag kan fortfarande bli ett fan. han ar inte dod an. nar vi var hemma sa ropade en tv kanal ut att han inte kan andas, det var inte sakert an om han var dod. dagen darpa var det klart, michael jackson ar dod. pa morgonen bankade vi oss framfor tvn och tittade pa alla hans musikvideos som visade i drygt tre timmar. hoppas han har det bra dar uppe. verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0