leva utan kenza i en vecka!?

hello there! eftersom jag kan ladda upp video saker, så kommer jag säkert ladda upp flera video inlägg (inte på mig) på låtar, trailers m.m.
imorgon  är det skolavslutning men jag är inte så himladens taggad alltså. vet inte varför.
är iallafall supermegaduper glad för youtube i bloggen nu! HAHA :) det är en sak som har hänt med henke larsson, hans bror avled när dom mötte danmark. han är ingen spelare, menmen.. tyckte synd om honom och hans familj. så, veckans ''tanke'' går till henke larssons bror. rip anthony.
en annan tanke som jag har tänkt på är, hur ska vi kunna leva utan kenzas blogg i en hel vecka medans hon är i kreta!? :( buuuuuuuöö.. vi får se, kanske går snabbt ;)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0