jag har ju nat fel

som magda sager, for att jag sag en till dator nar min tid gick ut, men den hade spel. assa GTA, sa ja klammde in 1 euro till, sen var det en vanlig dator. nu har jag 37 minuter kvar.. kefft! sa nu sitter jag och chattar med nadia. saknar henne. snart ska jag ner o kopa glass. eller nej inte snart, OM 37 MINUTER! kommer fa damp. de e typ rock musik har ocksa sa ja kommer typ kasta en gitarr ner for fonstret. snart ska jag kora bil igen :) sen ska vi aka gokart!
det finns aven ute bio har. skit mysigt. ice age 3 i 3D som inte har kommit ut i sverige an. sen transformers, den nya filmen. jaja, ska ga nu. orkar inte va har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0