inlägggggg

igår var det bowling på kvällen i stan. ee, nej inte roligt. folk som var där: pappa, jag, viktor & urho, dimme, nikos, stavros, mannos, georgios, kostas & jannis. blev roligare efter en & en halv timme, då jag såg lite av italiens match. dom förlorade mot egypten 1-0. jag var så sur så när georgios kom för att irritera mig så råka jag ge honom handflatan. jag var så ledsen. hahaaaaaa.. sen var det max med alla förutom jorge (georgios) och  jag var så deppig som jag kunde vara. sen fick vi skjuts hem av nikos, och jag somnade när jag kom hem. eller två tidningar läste jag först, menmen.. kort inlägg, men idag kanske det händer något. hoppas allt är bra med er!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0