inlägg!

hejhej alla :) ensam hemma just nu, it's all good i guess. vill ni veta vad jag gör? jag lyssnar på backstreet boys. don't hate! nej men dom var ju faktiskt mina favoriter när jag var liten, tänkte precis på dom, så sökte upp dom på spotify & voila! ganska många låtar jag har plaserat in på mina favoriter. minnen alltså, minnen, som i spanien, hade dom konsert på vårat hotell, jag var ju liten då. så min bästis där, haha han jobbade där, han bärde upp mig på scenen och jag fick pussa dom alla! okej, nej, inga bra minnen. eller joooo ;) hahaha.. iallafall jag tycker så himla synd om mamma idag, hon och hennes jobb är på älgsafari. mina damer & herrar, något nytt i världen har skapats, eller gammalt. men antagligen visste inte mamma och resten av the irani crew om det. åh herregud.. haha stackaren ringde mig och sa gud vad jag saknar dig, jag kräktes nästan när jag såg älgerna, men alla andra tyckte det var så coolt & gulligt. haha jag kissade nästan på mig. jag ska ringa henne nu. hon svarar inte, någon älg har säkert trampat ihjäl henne. förlåt! jag ska inte vara så taskig, men vad.. älg safari? nej, jag ska rulla vidare. imorgon får jag nog skriva mer. ha det så bra allihopa!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Julia L

Vart någonstans är det? För det finns en älgpark vid min sommarstuga, det kanske är där? Haha...

2009-06-18 @ 10:25:21
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0