godkänd

jag är godkänd i:
engelska
svenska
so
teknik
&  mer vet jag inte, för jag har inte frågat. vet inte om jag vill fråga, för jag nöjer mig med dom fyra ämnena.
man kan fråga vilka man e godkänd i. det gjorde jag.
men om man simmar så blir man godkänd i gympan. det ska jag göra imorgon eller på måndag.
vi får se när, men då är jag väl godkänd där också, för jag är 100 % på att jag ska simma!
det är skönt o liksom göra något som man vet om man gör det, så blir man godkänd.
exempel, jag ville aldrig simma. men nu vill jag det, och jag vet nu, att om jag gör det, blir jag godkänd (även om vi börjar med betyg i 8an) can't wait! liksom, get it over with.
vilka ämnen är ni godkända i? :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0