!

hejhej. klockan är ett, två tre just nu. måste bara säga det. vi får se hur lång tid mitt inlägg tar då. tittade iallafall på en rolig film nyss, leatherheads. läderhuvudena? tråkig först, rolig sen. imorgon (eller ja, egentligen idag) kommer det en till dag, tråkig dag. stängt överallt. vet inte hur man kan klara sig egentligen. jag ska vara med magda iallafall. hon ska sova över hos mig. sen ska vi säkert till fyrishov. ni vet den dära flugan som flög in i min näsa förut? it's back. den flög in precis för någon sekund sen. banan flugor alltså.. små fulingar! iallafall. jag & magda lovade varandra o köpa sommarpasset. på något sätt så lurade jag henne, för jag köpte aldrig! haha. eller vi lovade aldrig, du vet våra konversationer är alltid såhär.
nadia - asså ja svär på gud ja kommer slå sönder dig kan du hålla käften nån gång?
magda - jävla banan..
nadia - *poff* brukar alltid slå henne. ALLTID
nadia - ey ja vet, vi köper sommarpasset på fyrishov.
magda - jaaaaaaaaaa
vi svär hela tiden jag & magda. palla sommarpass. eller? nej jag vet inte. kanske köper.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0