e

ingen rubrik. sitter med bornas mac och tar bilder. kom hem från fyrishov med magda för en timme sen. haha galen dag med maurizio asså. det är fyrishovs kock, han var rolig. eller nej, han tittade inte ens på oss men hans namn, italianooo. dom skrek, maurizio, maurizio, två pasta! igår bloggade jag inte, var inte vid datorn. nu sitter jag bara här, chillar. imorgon ska jag ge järnet på gympan så jag blir godkänd (ÄVEN OM JAG SIMMADE IDAG). alla lärare lurar oss i gränbyskolan när dom säger att man får G-VG om man gör si och så, men så är det faktiskt inte, inte alls. nu får ni en osminkad bild på mig.
eller det syns ändå inte men haha. jaja.. jag andvänder bara mascara. det är skönt! slippa känna sig helt kladdig och överdriven. nej, så vill man inte ha det. det gjorde jag förut, men nu är det bara ett lager mascara och svish ni är klara! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0