beroende

hejhej, ursäkta för ett inlägg idag! ja, ett. mamma och jag var ute och shoppade idag, shopaholics ni vet. och jag fick med mig smink, bara smink.. ett läppstift från loreal paris, som doutzen kroes älskar och autografen är på den. läppglans från isadora och läppglans från loreal eller isadora också, bronz puder, borttagnings medel och mascara. det var liksom allt tillsammans. ja, plus ett läppglans då. när vi var ica så fick jag syn på mina tre favorit filmer, ja, det är liksom ettan, tvåan & trean. ocean's 11, 12 och 13. ska titta på 12an nu. har sett alla filmer men varför inte ha the collection hemma? haha. sen köpte jag en till film med george och renee zellweger. fyra filmer blev det. är ju george clooney obsessed så.. fyra filmer med hans ansikte i! det är bra att ha :) nej, jag ska fixa käk & mysa med mamma! ha det så bra, imorgon skriver jag nog mer.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0