BBQ!

hejhej! saker hände trots allt. vespan funkade inte så jag & hanna cyklade till ica. åkte först till uppsävja för att se om någon var där, jag såg bara fem lärare. kefft, kommer sakna birgitta andersson :( haha. jag och hanna trampade på vidare. jag hade hennes cykel för jag bangade på att cykla på min egen. det var minst 7 små pyttesmå röda spindlar på min cykel. vi fick med oss hem kyckling, två baguetter, en tidning, sprite & coca cola zero! till mamma såklart, eftersom som sagt så har vi gäster som kommer om vilken minut som helst. jag sminkade hanna sen, lite lila emo look där asså.. sen sminkade hon mig, typ grön ögonskugga som jag fick av henne förut. det blev så fint, på något sett! trodde inte det skulle bli snyggt för att det var grönt. menmen. ska fixa mig nu, sen är det grillning som gäller! BBQ. jag är så himla sugen på en sallad från salt resturangen, sallad scampi. tiger räkor med sallad och sås. ceasar sallad alltså. och juste, nu när det är sommar har jag planerat, eller ja, precis nu när jag skrev om BBQ, att jag vill ha en liten tjej middag. amerikask stek.
xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHA <3333333333333

2009-06-12 @ 19:33:07
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0