azzurri

för ett tag sen, vet ni säkert att jag älskade italiens landslag, fotbolls landslag. jag älskade dom verkligen mer än något, och gjorde allt för dom. efter någon månad åkte vi till italien för MIN skull. för att jag älskade italiens landslag. två landslags spelare fick man syn på, och hjärtat bultade snabbare än någonsin. när 2009 kom, tänkte jag inte ens på italien vilket är synd, jätte synd. för dom fick mig känna mig stolt över den jag var, och vem jag hejade på. jag blev förälskad, och jag var hade aldrig varit gladare i mitt liv. även om jag inte skriver så mycket om italien nu, ska ni veta, att dom finns fortfarande i mitt hjärta, och jag har inga planer på att släppa iväg dom. jag älskar er, i do. il cuore batte blu per sempre, grazie per tutto.
klickbara bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0