yes man

whats poppin. jag ska titta på film nu, yes man med jim carrey som jag brukar skratta åt ofta. har inte tittat på hans filmer på länge, så det ska bli roligt :) vet ni varför jag inte skriver så mycket på bloggen? för jag sitter vid datorn hela dagen och gör nästan ingenting, så jag har inget att skriva om. så förlåt, förlåt & förlåt. men om ni vill ändra på det, kommentera frågor som jag kan svara på, då har jag saker att skriva om. men nej, nu blir det film. så det här korta får räcka.

''i'm a nice person! i just took a shower! and washed my hair thourly!''
hahaha jag pissar av garv. vissa saker jag skriver i bloggen säger ni säkert -
va? eh, okej? men det finns vissa saker jag inte vill dela med mig..
för jag vet att det finns folk där ute, som härmar mig. jo, tro mig.
god bless

Kommentarer
Postat av: Meron

Hahahha det där är från Michael Jacksons unseen home videos när hans kusiner puttar in honom i vattnet ;)

2009-10-22 @ 20:51:56
URL: http://mcflymeron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0