skämt

hej! klockan är snart ett, och jag ska sova nu. i talahs säng. med hanna. trångt, men jaja. och ja, min hund har en riktig säng som människor har! vad, min princessa ska få det bästa! iallafall, efter bion så kom hanna hem till mig när jag rastade talah för hon var hos grannarna. hon hade även trampat på en orm. eller, ödla-orm. typ? keff. alla barn höll på så mycket så talah blev typ skit stressad, jag och hanna med. asså jag lovar jag hade lust och kasta träd på dom. och jag vet att jag vill ha barn, men vad, dom kommer inte vara så jobbiga. och den meningen kom hanna på, för vi tänker exakt lika när det kommer till grannarnas barn. hoppas, på guden, att ingen läser detta nu. sen startade hanna ett bråk med hela huset där mittemot, tills hon fick svaret ja att hon fick sova över hos mig. sen kom emma också, och vi snackade om folk, läskigt att veta hur mina kompisar, eller kanske förra kompisar har blivit. förra och förra, liksom dom har ändrat sig skit mycket nu. det är läskigt, på något sätt! keffa tjejer alltså. nog med det.
vad tycker ni om blondinbellas nya hårfärg? passar hon mer i blont hår, eller i brunt?
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0