rör på dig!

något i mitt liv hände idag, tack gode gud. igår ringde julia mig och frågade ifall hon ville till stan med mig imorgon, alltså idag. ja sa jag, sen sovde jag över hos mormor och morfar, vaknade och åkte med julia. fick med mig en michael jackson cd skiva! som hade två cd skivor i sig :) spelas nu, högt hos mormor och morfar, och ja o mormor dansar. i en affär spelades thriller och bad, så jag gjorde moonwalken och det funkade. DET FUNKADE!! jag och julia fikade sen, när jag öppnade min cd börja jag o grina och julia blev helt blank i ögonen för hon såg mig bli blank i ögonen, hon är en sån. hahahhaa. jag fick med mig ett par jeans också, en hoodie & jeansväst. snart blir det mat. är vegetarian idag, men mår illa om jag inte får i mig kött. så jag måste få en kycklingsklubba idag. mormor blir glad, hon säger att jag måste äta kött haha. nu spelas black or white. måste dansa.. upp nadia, upp..


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha, jag vet inte varför men om jag ser någon ha tårar i ögonen så får jag också det, fast inte ifall nån stor bölar. :s

2009-07-20 @ 20:21:11
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0