my day

hello! vaknade hos mormor och morfar idag, typ halv tolv. sen kom mormor och läste tidningar med mig i sängen. klockan ett hoppade jag ur, borstade tänderna och slog på tvn. tittade på run's house kanske i 1-2 timmar? haha rev ruuun, fett skön. sen åt jag lite pannkaka, och gick ner till busstationen för att vänta på bussen, som julia befann sig i. jag & julia åkte till stan, käkade äcklig mat, eller hennes var väl god. men min sushi var helt paj. som isbitar! äckligt kalla. men miso soppan var goood. vi gick runt lite till, och sen gick vi till bion. efter en timme eller så, gick vi in. the proposal blev det. den roligaste biten var väl när margaret (sandra bullock) skulle dansa i skogen med granny :) efter filmen, så skjutsade vi hem julia och körde förbi mcdonalds för att äta. nu sitter jag här och är väldigt glad, för allt detta med vem som ska få MJ's barn, är klart! HANS MAMMA FÅR BARNEN! :D okej jag hade hoppats på janet, eller katherine. som är mike's mamma. inte debbie rowe. undra vad som skulle hända då? herregud, omg. vill inte tänka på saken. hon skulle ta prince och paris. men inte blanket. varför? blankets mamma var en surrogat mamma, så ingen vet vem hon är. debbie är inte hans mamma. då skulle barnen splittras :( men nu är allt bra igen. tack & lov.



LOS ANGELES, July 30 -- Late pop star Michael Jackson's mother Katharine would retain custody of his three children under an agreement announced Thursday between the Jackson family and the singer's ex-wife.

Under the deal, which will be presented to a Los Angeles judge for approval on Monday, Debbie Rowe would have visitation rights with the two children she had with Jackson, 12-year-old Prince Michael and 11-year-old Paris.


But Jackson's ex-wife will not have visitation rights with Jackson's youngest child, 7-year-old Prince Michael II, who was born through an unidentified surrogate mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0