mafia

en kväll så blev min tatuering helt poff.  nästa dag poffade den mer, så jag börja gråta. det jag tänker berätta nu kanske inte ni förstår, men om min mamma läser detta så gör hon det. vi gick till apoteket, och en snygging kom & hjälpte oss.
han pekade på ett ställe mittemot där vi var och sa, gå upp dit, till tredje våningen, om nån frågar vem som skickade er dit, säg the chemist guy. vi gick dit, sen kom vi in i ett classy room. väldigt snyggt. sen kommer det ut en tant och frågar vad som har hänt, hon jobbade för honom, en gamling. mamma berättade och tanten slog mig på huvudet. sen sa hon att jag var vacker. när hon skulle in, så såg jag lite in i rummet, en gammal gammal GAMMAL man, med en guldring på fingret, och en fetans cigarr. sen kommer vi in, han var över åttio, fixar min arm lite, plåstrar om & sen ska han berätta om hans liv om att han har varit i iran & yada yada yada osv. sen fick vi betala 70 euro, 700 kr +, som egentligen ska vara gratis. hon sa, ni kommer få pengarna från försäkringen, men säg inte att ni har tatuerat henne, säg att hon har ätit något o hela hennes kropp har kommit ut från munnen. då får ni pengar. RIKTIG MAFFIA! JAG VAR SKIT STOLT, FÖR JAG VILL BLI MAFFIA & DET DÄR VAR MITT FÖRSTA JOBB! alltså, varför skulle vi säga chemist guy? sa vi hans namn skulle han ha blivit mördad hahahhahaha, sen när vi åkte, så såg vi PARKERINGS TURKEN!
1. parkera bilen hos en turk som ska få pengar, parkera för tattoo ställe
2. gå & tatuera dig
3. få en inflammation
4. få ett falskt namn så ingen mördar dig
5. stick upp till maffian
video som han e med i http://www.youtube.com/watch?v=j7qLkk0p3VA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0