luktar foz

hej alla, hanna har fozat i talahs rum. ja, talah har ett eget rum, haha. egen säng som vi har, har hon också :)
vi sitter här och lyssnar på lite musik. allt från g-unit till mariah carey till miley cyrus, haha. idag vet jag inte vad jag ska göra. ska sminka hanna för hon ska till mina grannar mohaha. sen ska jag kanske på bio. men pallar inte, för jag vet inte vilken film alla snackar om. igår, eller a idag då, klockan 1-2 på morgonen kom china town hit. haha, ja polisen kom. borna ringde dom för det var massor med tjejer som kom och äggade husen, sen trodde borna dom hade stenat vår bil, men det hände inte. så polisen kom och väckte grannarna osv. sen gick borna ut och snacka med dom.
nadia - kan du fixa hannas högtalare, dom funkar inte.
borna - så, nu, varsegod.
hanna - hur gjorde han?
borna - jag höjde volymen
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, det är helt klart att 20 åringar är smartare än oss små ungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0