låtarna

okej, dom pratar ganska mycket i vissa låtar. och vissa sjunger inte ens, och vissa stannar efter några sekunder. men det ska jag fixa nu! så, om ni tycker att låtarna är konstiga, sorry. & pussycatdolls låten var helt konstig, en kille sjöng den. men den var iallafall bra. gillar hans röst. undrar vem det kan vara. hmm.. nu ska jag iallafall bjuda på michael jackson bilder. och på hans barn. så otroligt fina bilder. klickbara bilder. stjäl inte bilderna ifrån mig tack. kommentera om ni ska kopiera bilderna. OCH VÄNTA PÅ ATT JAG GODKÄNNER JA ELLER NEJ. förlåt för jag är så petig, men kom igen, folk brukar alltid ta saker ifrån mig. inte kul, eller hur? nu säger ni, men du tog ju själv, ja men jag har frågat ex en facebook ägare om jag får ta eller inte. får jag, då tar jag. inte, då gör jag det inte. men jag har alltid fått göra det menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0