internet cafe

hejhej, nu sitter jag har igeeeen! idag har jag inte gjort sa himla mycket. jag har kort bil, med min bror denna gang som faktiskt har egna tricks, och det gar mycket battre. igar shoppade vi forresten ganska mycket. en vit maxi klanning och vita jeans fran zara, tva trajor fran emporio armani, och massor med mer. en ring ocksa! hjarta med massor av kristaller pa. idag hade jag sa roligt med borna i poolen. otroligt kul assa. juste, igar sa blev jag sminkad av mitt favorit marke. MAC. hon ba satt dig har, assa en tjej, sen sminkade hon mig otroligt fint. sa ja kopte lite smink ocksa. vi var i valencia da. snart ska jag och borna GA, GAAAAAAAAA till bathamnen. till min vackra hjalteman pojkvan. nej men en kille pa en resturang, o herregud vad snall han va. ex, en liten kille ramla fran stolen o han barde honom omg jag smalte. riktig raddare. och gissa vad vi kopte for nagot igar!?!? OL! BEER! men inte vanlig ol, DUFF BEER SOM HOMER SIMPSONS BRUKAR DRICKA PA TVN! :D:D:D pa bilden e de i burk, men vi har i flaska. skit coolt. fan det e fullt med norskar har. iaf, snart ska ja kopa glass o tagga till bathamnen.
xoxo, juste, happy canada day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0