good night, and good luck.

hej! imorgon åker jag till stockholm hela dagen med borna, ska nog sova över.. vet inte om jag kommer blogga. något inlägg blir det väl? sen kommer jag hem, och sen nästa dagen - stockholm med julia. grönalund.
nu ska jag bara tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, och gå o lägga mig. ja ni hörde, jag har smink idag. eller, kanske för att jag fick testa på fiberwig mascaran på åhlens. annars sminkar inte jag mig, längre. ibland bara. jag ska bara säga, en sak, jag sa inte alls wow när jag tog på mascaran. julia gjorde det dock, men inte jag. tycker inte det blev.. fint. eller jo, ögonfransarna blev otroligt separerade (vet ej hur man stavar) men, kändes som om jag inte hade på mig smink ändå. jag måste ha lite tjocka ögonfransar när jag har mascara!!
xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0