frågor by hanna

1. Vad vill du bli när du är stor? Jobba med asså. jag har alltid velat bli skådespelerska sen jag var typ fem.
2. Vilken är din favoritmjölk, röd grön eller blå? grön :)
3. Hatar du mig? :) ja :)
4. Älskar du mig? ja
5. Ska du tatuera dig någon gång? ja, fast jag får inte för mamma. även om jag blir stor. menmen, jag ska :D
6. Isf var och hur ska den se ut? vid sidan vid magen, vid revbenet.. fett svårt o förklara, jag visar bild snart. det ska stå på skrivstil - i'll reach out my hand to you, i'll have faith in all you do, just call my name - and i'll be there.
7. Var ska du bo när du är stor? någonstans vid CA, los angeles
8. Är det kul att jaga din hund? :) ja, vi brukar bråka sen slutar det med att hon pruttar och springer iväg.
9. Favoritfärg? blå
10. Hur många har du varit kär? tror du jag håller räkningen eller?
11. Favorit frisyr? långt, med vågor. hippie!
12. Favorit klädsel? rockigt
13. Vilka bloggar läser du dagligen? kenzas
14. Varför blir du yr? jag sover för mycket, så jag hinner inte äta.
15. Visst är jag bäst? :DDDDD för du suger

bild på vart den ska vara, men den ska börja längre ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0