den nya designen osv.

vad tycker ni om min ''nya'' blogg, om jag ska säga så? tycker ni den har blivit snygg? :) och jag behöver även ha hjälp av mina läsare nu. jag har ganska svårt att få in bra inlägg, liksom att skriva mycket, och så. folk säger att jag ska ladda upp dagens outfit bilder, men jag kan inte göra det, eller jo jag kan men det är inte kul.. på något sett. kanske kan göra det ibland? men nu vill jag iallafall att ni ska svara. hur ska jag förbättra min blogg? du har chansen att påverka min blogg :)tack om ni svarar! älskar kommentarer, vem gör inte det? xo

Kommentarer
Postat av: Hanna

din blogg är redan bra men du skulle kunna ladda in bilder på kändisar som har samma kläder på sig, sen fråga vem som bar det bäst eller något sånt.. Och du vet förrut så ladda du in tre olika blder på lauren conrads frisyrer, och frågade vad hon passar bäst i.



puss på dig SÖÖÖTNOS

2009-07-26 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

1. Vad vill du bli när du är stor? Jobba med asså

2. Vilken är din favoritmjölk, röd grön eller blå?

3. Hatar du mig? :)

4. Älskar du mig?

5. Ska du tatuera dig någon gång?

6. Isf var och hur ska den se ut?

7. Var ska du du när du är stor?

8. Är det kul att jaga din hund? :D

9. Favoritfärg?

10. Hur många har du varit kär?

11. Favorit frisyr?

12. Favorit klädsel?

13. Vilka bloggar läser du dagligen?

14. Varför blir du yr?

15. Visst är jag bäst? :DDDDD

2009-07-26 @ 16:23:22
Postat av: Anonym

nadioen din blogg vart fett fin :D

2009-07-27 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0