dang it

hejhej. jag vet inte vad jag ska säga, jag la mig klockan fem igår.. okej? och magda sov senare. och för det vaknade jag halv fem. asså på gud haha kommer döda mig själv. men nej det var skönt. magda gick hem vid kanske, elva? hon sa hejdå och sånt men jag var ju helt död så.. mamma kammade mitt hår nyss och det är helt kefft nu. för mina lockar är borta! nu måste jag duscha för att dom ska komma tillbaka. jag kan inte borsta mitt hår för hälften av håret var tovor. fett ont det gjorde! men jaja, vad ska man göra :) jag älskar min blogg! så himla fin. tack så mycket magda, och jag hade jätte kul med dig igår/idag, haha! nu ska jag lämna tillbaka filmerna på ica. eller nån ska göra det. antingen får jag cykla dit, eller någon annan. annars ska jag ut med talah, hon är jätte ledsen.. vet inte varför. lever riktig rock'n'roll life hemma asså! :) för jag vaknar ju typ när ni sover haha.. xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0