be strong baby!

nu sitter jag här nere, ensam i mörkret och deppar. sant så sant. denna gång, är det för paris. hon är så stark. min älskling där. jag önskar verkligen jag kunde hitta henne, träffa henne & säga saker till henne. hon är otroligt stark, och hon kämpar. hon är så vacker, paris katherine. jag vill verkligen träffa henne och muntra upp henne, säga att hon är en otrolig fin tjej, som klarar allt. tänk er att ha en pappa som michael, sen dör han. tänk alla fans som michael har & hade, för vissa har tagit självmord. vissa för hans musik, men även vissa för det otroligt stora hjärta som mike hade. sen tänk på att det är hennes pappa. jag kommer absolut inte säga att det var hennes pappa, för han kommer alltid leva inom henne, och alla andra som älskade honom.  paris är bara 11 år, men har gått igenom mycket. jag hoppas hon vet vilken fantastisk tjej hon är. och jag önskar verkligen jag kunde träffa henne, och bara berätta det. gumman, jag älskar verkligen dig! är du så stark som du är nu, kommer du klara allt som kommer i framtiden. jag lovar dig. bilden är på henne och marlon, det var en annan bild jag ville ladda upp på henne när hon var liten från en video. det gick inte, så jag gör det senare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nadia vart är du? Jag har försökt att ringa dig. Logga in på msn eller smsa mig. Eller ring :P

2009-07-19 @ 19:34:56
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0