wasup

wasup? igår åkte jag hem till sama för o festa! nat, hennes lilla syster leyla fyllde år i torsdags, så vi bakade tårta osv. skulle inte gå på matchen vilket betydde i det fallet, 3 missade matcher på 3 år. men eftersom festen var boring hämtade pappa mig och så åkte vi dit. så nej, 2 missade på tre år. uppsala vann med 24 poäng mot helsingborg. efter matchen, kanske en 30-40 minuter väntade jag på mamma. men jag satt inne. lekte lite med theo (andra coachens barn, eller ja ass coach men vissa fattar väl inte) sen kom jeff och började tjaffsa med mig. cp jude. han finns på sida 21 i b tidningen, UNT. då sa jag stick här ifrån och han ba ok. han har problem den snea juden. hans dunk var ganska chris bosh aktig. mamma och jag köpte sushi, hem, pyjamas och seinfeeeeld! yeah. vi har köpt fyra säsonger. mamma somna lite men ja väckte henne haha stackaren. idag är det chill sen iväg till björklinge! är sugen på ny ipod eller liknande. vi får se. holla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0