wasup

wasup? idag vare rätt så chill, eller inte första timmen - språk. sen hade vi engelska, det var nog det bästa som hände denna dag! :) jätteroligt med ella haha alltid. sen fick kristoffer ryck, inte alls första gången. hatar honom, VERKLIGEN. saknar malin. men jaja vi får prata mer men ja ändå. sen hade vi lästimme på svenskan typ. boken sög. handlade bara om sex och sånt. alltså, en tjej som skylle fylla fjorton som hette fanny. hon skrev om sitt liv att hon ville vara barn men alla andra var fjortisar. men efter ett tag blev väl boken bra, när det inte handlade om sex och alkohol. onödigt att läsa sånna böcker. sen var det mat, men jag och parker drog till mcdonalds. NO, och sen bild. sista timmen var basket där det gick sådär för jag dödade både maria och ella! :) juste, man kunde köpa 5 el maco och få en mobil på köpet. ruttig samsung sak. menmen, jag åkte buss sen tog jag femman, hoppade av med hanna schmitz på ica, köpte godis och vi åkte hem. nu sitter jag väl här och checkar ut smink!! :D jadu har fått frågor vfr jag har blivit så tjejig men ja är fortfarande still ol' nadia - OG!!

byebye yalllll


Kommentarer
Postat av: Nadia

aw, du är så gullig i rouge :d <3

2009-02-06 @ 21:54:19
URL: http://yoomfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0