wasup

wasup? y'all know who i am..... nadia :) har bloggat förut, men nu är jag tillbaka. låter även mina största hatare läsa min blogg och bli avundsjuka på mitt liv! yeah, mitt liv är riktigt schönerit. det är sant :) idag på basketen (jag går ju i basketklass) var det tydligen omöjligt att sätta 50 skott på fem minuter, men det var inte omöjligt. jag satte iallafall 44. egentligen skulle man missa ganska mycket om man jobbade hårdare. men sanningen var att jag missade när jag inte jobbade hårt. när jag sprang gick det betydligt bättre. min kära boll ella fick jaga alla bollar när jag missade skotten. jag fick även thatos mamma att inte ge henne månadspeng. det var väl.. ja.. förlåt haha. genom o säga att amandas pappa var en mördare. ja, jag vet. det gick lite åt fel håll där. men vad, jag ville ju bara ha lite subway. bara amanda och thato fattar :) imorgon har jag träning igen med klassen. ska nog ta och lägga mig, mår inte värst bra vet ni. min hals brukar svida lite när det blir kväll efter en tidigare sjukdommm. nej - inte sjukdom typ cancer, alltså, att jag var sjuk. haha, don't get me wrong here!!..... min röst blir så rolig. asså bästa, ni vet typ som 60 åriga tanter som röker och blir helt hes? så blir min röst. nu ska jag gå och hitta lite kläder tills imorgon, ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahaha , btw : jag satte 53 :)

2009-01-26 @ 21:17:25
Postat av: akrami

det är amanda ellää hur? ;D aså din lilla banan!!

2009-01-26 @ 21:21:58
Postat av: ellaaaaaaaaaaaa

boll ella :D haha <33

2009-01-26 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0