wasup

wasup?
damn im inlove fo real.. igår var det fest, grekiska föreningen. så sjukt kul alltså. går inte o berätta med ord! efi fyllde år, grattis <3 jag följde efter vasso hela tiden haha vågade inte vara ensam fett pinsamt. nej men det var jätte kul, speciellt när baby efi blev full. och jag dansade med min prins.. skaffade även många nya AS SNÄLLA vänner. greker är sjukt snälla. var hemma ungefär 3, sov halv 5. vaknade för typ en och en halv timme sen. ska fixa mig snart och åka till fyrishov för mannos match, U20. mannos dödade pappa igår stackare drog pappa och sprang till mig, mannos kunde knappt andas han ba DIN PAPPA ÄR FETT SKÖN sen slog han honom på huvudet hahahahahahhaha mannos är så gullig.
sen sa efi att hon skulle gifta sig med pappa såhär gick det
- MAMMA MAMMA JAG VILL HA PENGAR!
(efi och natta) - du ska få smaka på andra pengar
HAHAHAHAHAHAHHA jag dog, tack för en dunder dag älskar er alla <3
holla

Kommentarer
Postat av: Anonym

somebody is in looooove :D

2009-02-15 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0