wasup

wasup? idag var det chilleri dag. fett. först datasalen, roligt som vanligt. ella berättade en hemsk historia för oss alla barn :(  haha skoja nej men den var faktiskt jätte hemsk som jag vill glömma bort så jag skriver inte upp händelsen här nu. tack hej leverpastej jag älskar dig vänta på mig sen orkar jag inte rimma nå mer. aight sen var det engelska och ja skrek herr böna hela tiden för vi skulle titta på mr bean. haha i love u bean <3 så bäst skiter i han e fett rolig. uttråkade stina satt bredvid mig och gillade honom också. ''mycket'' verkligen. NAT! iallafall, sen drog jag amanda julio maria och thato till mcdonalds och åt. sen var det hans, och sen buss till stan med killarna och T & M. elmin var busschaufförr! haha alltid lika rolig elmin, anes pappa. anes va också där med oss, fett skön när jesper och tobias sprang i typ 100 km i timmen och dom var vid dörren elmin ba nej nu stänger jag hejdå. men han öppnade. han är ju deras andra tränare i basket ;) hem, chill, stan med mamma, köpte tröja från gränby. jätte söt. blommig från MQ, 179 kr på rean. det är en tshirt! :D sushi blev det till middag och nu ska jag ner för att göra HAT CHOCKLET! (hot chocolate) ;) mumsss <3
barapapappapababbaa im lovin' it
holler!! HAHAH not
holla

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

du och din hat chocklet

2009-02-06 @ 22:36:32
URL: http://jlundgren.devote.se
Postat av: nadia

men julio du gav mig ändå INGENTING förut ;( och tack för du läser min blgog :)

2009-02-07 @ 16:01:45
Postat av: Amanda

t & m ?

2009-02-08 @ 16:34:01
URL: http://bballerss.blogg.se/
Postat av: lil Junior

men å shit suedi du o thato

2009-02-08 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0