wasup

wasup? sex timmar hos grannen idag, abow. åt god lunch, men blev helt proppad så jag skrek hela tiden haha. shit, fett mycket jag åt. inte jätte mycket men whatever. det var som sushi, det bara sväller upp.. satt och pratade om sommaren, vad vi ska göra och såå, vi har bestämt oss. men varför ska ni veta det? gick hem, haha ett hus bredvid oss, iallafall, sen åt jag kyckling och pomfritt till mat. tittar på den hära legally blond eller vad den heter, jätte bra. imorgon är det bara basket som gäller, först ska jag titta på almtuna p95 mot gävle, får man inte missa, sen KANSKE flickor 95 domarringen mot almtuna, sen sallén dam och u20. känns som halva allt jag skrev nu handlade om mat. haha. jaja bloggar nog mer imorgon. ska chilla och titta på filmen nu.

holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0