wasup

wasup? ganska lugn morgon idag, plattade håret och fixade min lugg. skolan var ju rolig. hehe provet också, riktigt lätt. engelskan. jaja sen drog vi alla till mcdonalds och åt, sen var det väl biologi och stan för o ta bussen hem. skönaste folket! jag, mickis, gustav, anes och jacke. jag tog bussen hem efter ha sprungit på stan, kände mig som en turist. haha alla sprang o ba vart ska vi hahaha. hem som sagt, och sen tittade jag på film. pappa kom hem och vi åkte till matchen, där vi pratade med stavros och joje om allt och lite till. matchen tog slut, vi vann med 22 p tror jag över borås. inte kul längre när michael inte e med. han spelar i star wars, ni vet den där björnen? och ja han spelade i borås basket. han slutade typ nyss. efter matchen var det stavros igen då, han är så bäst. efter ha snackat ganska länge så ska vi åka, så passade pappa på o köra över georgios, efi och theo. haha pappa ba ska ni ha skjuts? då kommer theo o viftar med sin banan nyckel till bilen. skrytare. först visste dom inte att det var vi, fett rädda. hahahaha pappa skulle beställa sötsur sås till mina chicken nuggets, han ba sutsör tack.... helt.. :P det var min dag det, yall take care
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0