wasup

wasup? idag så var det ganska så kul, dagen började med att vi hade basket men jag skulle plugga idag, men jag hittade inte mentorn så ike fick förhöra mig. oj vad kul då, booooring.. nej men sen gick jag och spelade lite basket med maria. vi hade tio minuter kvar och hon hade inte ens börjat på sitt program, aså maria.. sen var det so eller sv? jag vet inte. vi skrev klart våran anabola steroider poster sen stack daniela till tandläkaren och alla hoppade på bordet för elias vann 30.000 på poker.. facebook.. lol. hahahahaha sen språk, roligt, hahaha sen drog jag julio och maria till mcdonalds och bakom oss var två fula korvar som heter MARKOS OCH GUSTAV SOM DÖDADE OSS MED SNÖBOLLAR. tack julio för maten, u saved my life :D sen var det matte där vi blev hyper, jag olivia och markos efter lucyna öppnade fönstret. jag dog av garv när markos pekade upp och skrek åh titta en fågel och lucyna tittade. livskunskap där jag fick säga till får fula mentor att hålla tyst, inte hålla på o svära om vi inte får det.
- tyst, svär inte. om inte vi elever får svära får inte lärare svära, jag e som du, en människa, inte en apa eller hur?
aså jag kommer ge till honom, jag och shajwan. damn orka honom. stan med mamma, fick två tröjor och en ögonfrans böjare, sen gick vi och fikade sen åkte vi och jag gymmade för mina knän. åkte hem och duschade, åt två shiklingar (kycklingar) och nu sitter jag här.. min hund är så jobbig men baby girl i love u.
ps ni va inte bra på o kommentera
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0