wasup

wasup? eller yellow! som jag säger nu för tiden. yellooow! okej. helt okej dag faktiskt, engelskan var chillerripill. lyssnade på musik, sen var det lunch. vi hade två lektioner innan men kommer inte ihåg så mycket. jag och viktor drog till mcdonalds och åt, sen var det hans! redovisade, och gick till bilden. jag fick sluta tidigare för jag skulle till ike. tränade inte idag, pluggade hos ike. han fick förhöra mig som han gjorde väldigt snabbt. (eller inte)
åkte till subway med elias och erik som gick sen, tog med mig min sallad och åkte hem. åt en sandwich också. jag brukar äta båda, men det är egentligen inte bra för mig som idrottar. asså på positivt sett, det är för lite fett i det! haha ja vet. så käka på bara! ;) alltså, det räcker inte liksom, jag måste ha mer. självklart. uppsala vann idag! mot 08 stockholm. 69-79. 10 p! :D brabra det. men gadde satte ju inte mycket! men ett skott som jag hann med att se var snyggt iallafall. den satt. nu ska jag säta på mig pyjamas och sova tror jag. har pluggat osv, skönt och sleepish efter en duschish.
holla!
'i ball for real, yall niggas iz sam bowie!!!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0