wasup

wasup? aye aså jag stör mig på svennar som leker blattar och går runt o säger habibi till alla, såååååå jobbigt, får mig vilja slå ner alla som gör det. va är det me er, det var vi nyss som förstörde erat land, andvänd inte blatte språk då. abow..
aa, iaf. drog ner på stan idag och köpte en tröja, o lite godis modis o lays chips. sen åkte jag hem och pappa lagade chicken bits till mig, sen var det träning. den sög, efter den dära lillen kom. no names yall.. haha alla har typ slutat, jag ska också, palla vårt lag och spec våra tränare. orka. nej det är inget fel med spelarna (eller jo vissa) men tränarna..damn yall gotta stop playing around! ska jag smsa honom?.. ja jag gör det.. snart.. men vad jag har ändå inget lag o spela i, bara klassen. men orka, jag pallar inte dom dära bananerna. aja hur är det med er dåååå?  kommentarer plz.

holla

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaa dedär habibi grejen omgf såhär störande, håller med dig!!

2009-02-25 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0