wasup

wasup? hej amandas mamma om du ser detta, jag har hört att du läser min blogg. nu kanske du förstår bättre om vad jag skriver :)
okej back to blatte style, jag kan inte skriva sådär hela tiden herregud jag överlever bara inte abow.
igår skrev jag inte, men jaja. igår åt jag på mcdonalds med julio, vi chillade och pruttade sönder oss,  nej jag gjorde men whatever och det var till och med innan maten. abow ja svär asså.. jesus ja vene vad jag hade ätit.
jag vill VERKLIGEN beställa hem kläder från forever21.com. as fina kläder där, till sommaren alltså. eller aa till allt egentligen. vi hörs imorgon hoppas jag på, if i orka blogga. pappa är förresten i solna nu. tittar på matchen tror jag.
ps.
i love u baby boi (inte pappa, min crush, HEHEHE)
holla

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha , tror inte hon ser det här menmen ...

2009-02-24 @ 20:53:32
URL: http://bballerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0