:)

hej alla! sitter har i bens hotellrum, fast jag och mamma bor hos mammas farbror. idag sa skulle jag och my lovely farbror, eller mammas da, till en key shop och fixa min nyckel, jag skulle ha en bild pa den, en disney bild. vi akte igar och sag, sa jag ville ha en ocksa. sen nar vi var dar sa var det stangt, sa istallet akte vi till macys, the maaalll!! jag ville ha en klocka, en disney klocka med diamanter pa, med musse i mitten. nar jag skulle ta upp pengar kom flaran upp for han ville att han skulle betala, hahahaha jag dooog. sen skulle vi kopa blingbling till min mobil, da betala han ocksa, sen gick vi till footlocker, och det fanns en hel affar bara for kvinnor, lady footlocker. sen sa han att jag skulle ta skor, vilka som helst. ja ba neeeeeeeeeej nej nu racker det. vi akte hem och hamtade dom andra, at pa KFC, sen akte vi till hollywood. (nu ar jag i hollywood) vi akte till universal studios och hade sa fett roligt! nu som sagt ar vi i bens hotellrum och vi chillar bara med folk. det ar otroligt fint har. jatte bra hotell. iallafall, jag ater lite tropical mix notter, sen vet jag inte vad vi ska gora. idag ar det repris pa jackson family dynasty, sa det ska jag titta pa, pa tvn, kl elva. har haft det skit kul idag! tiden gar snabbt :(
vi ska till neverlandddddddddd, och till forest lawn, hayvenhurst och holmby hills.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Julia

Glöm inte julklapp till mig :D

2009-12-30 @ 19:08:27
URL: http://jlundgren.devote.se
Postat av: Alicia

NEVERLAND?!?!?!?!? ALLA SKA JU TYP DIT UTOM JAG :'(

2010-01-07 @ 21:02:32
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0