yo

ursäkta, men jag har varit ute hela dagen! så jag har inte skrivit i bloggen. jag vaknade typ kvart i två, sen sa borna att vi ska till stan. haha ee, och att vi skulle hinna med nästa buss. perfekt. så jag tar på mig kläder, sen åker vi. vi åt på kinesisk buffe, sen kom mamma och vi gick runt på stan. i åhlens med borna, så HITTADE JAG EN JACKSON FIVE CD! JAG BLEV FETT GLAD! mamma var inte med då, jag ba, får jag den till min födelsedag? asså önska den, hon ba självklart mohaha jag är så bäst. jag tittade på dom cd skivorna så mycket så han som jobbade där la den i deras cd spelare och hela åhlens fick lite smakprov på michael & hans bröder. yayy. love it. fett glad jag blev.
borna och jag gick in i BR, vet inte varför. ni ska veta vad han gör, han ba ta min påse, jag håller den, han tar ett svärd som barn har, och ''hugger'' mig i min mage. sen låg jag på golvet o han högg mig & tog massor med bilder som nu är på internet. HAHAHAHAHAHAH ni ska veta hur kul det var. fråga mig inte varför jag fick vampyrtänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0