en till video

here i am, crying again. jag såg detta nu, och nu rinner det bara. wow. vet inte vad jag ska säga. det som rör mig mest med denna videon, är när dom sjunger ''please don't take my daddy away'', och som marlon säger, i'm trying to understand why the lord has taken our brother. & låt mig bara säga en sak till alla er MJ hatare, eller som inte tror på att han är deras pappa. vem bryr sig om han inte var deras biologiska pappa? att hålla dom den dagen dom kom ut från sin mammas mage räcker. att uppfostra dom ända tills Gud tog honom, räcker. vad som än händer, om det kommer ut bevis att arnold klein är deras pappa, så ska ni veta, paris, prince & blanket kommer aldrig, oavsett vad, dom kommer ALDRIG, kalla någon annan för pappa. och om det nu var så att någon annan var deras pappa, varför får då katherine barnen? då skulle väl mamman få barnen? eller hur? ifall dom inte är familj ens? ja, dåså. exakt. så käften alla. vad som än händer, kommer michael joseph jackson alltid vara deras pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0